עבודות גבס מיוחדות

  • מחפש פתרון חסכוני ויצירתי לעיצוב הבית?
  • להוסיף אלמנטים דקוטיבים לעיצוב?
  • זקוק לחברה מקצועית שתבצע עבודה איכותית?
עבודות גבס מיוחדות מאפשרות לחדש ולרענן את עיצוב הבית בקלות ובמחירים אטרקטיביים! שיפוצים קומפלט מבצעת מגוון עבודת גבס בגימור מושלם! שירות ללא תחרות!

>> למידע נוסף אודות עיצובים בגבס - לחץ כאן
>> מהם הדגשים לבניית קיר גבס? לחץ כאן

עבודות גבס מיוחדות

הטרנד המוביל כיום בתחום עיצוב הבית כולל אלמנטים המיוצרים באמצעות עבודות גבס מיוחדות. אנשי המקצוע בתחום הגבס כיום מיומנים גם בפן הטכני של העמדת קיר גבס וגם מתמחים בביצוע עבודות עיצוב פנים בגבס. 

כוורות ונישות מעוצבות

אפשרות נוספת לעבודות גב מיוחדות היא יצירת כוורות דקורטיביות. כאשר עבודת העיצוב בגבס נעשית על ידי איש מקצוע מיומן, המנוסה בסוג עבודות כזה, יכול להיווצר תוצר מרשים ביותר, ברמת גימור מושלמת. אם רוצים לרענן את העיצוב בבית אין צורך להתחיל לשבור קירות. כל מה שצריך זה איש מקצוע מיומן בביצוע עבודות גבס מיוחדות. באמצעות גבס ניתן ליצור נישות דקורטיביות בכל גודל, עומק וסגנון שרוצים. אפשרות ליצירת כוורות, מדפים, נישות, וכל אלמנט עיצובי אחר.

מזנונים ושידות ייחודיים

עבודות גבס מיוחדות ומרשימות ניתן לראות גם במזנונים ושידות. אנשים רבים מעדיפים את הקלילות והמודרניות העיצובית שמספקת עבודת הגבס, על פני ריהוט מכל חומר אחר. במידה ומעסיקים אדם מקצועי המיומן בביצוע עבודות גבס מיוחדות, ניתן להגיע לתוצאה מרשימה ויוקרתית. על איש המקצוע לוודא כי המזנון נבנה בצורה תקינה, כך שניתן יהיה להניח עליו חפצים כבדים ללא חשש. מזנונים לרוב יבנו מכמה שכבות של לוחות גבס, על מנת שיהיו יציבים מספיק ויוכלו לשאת משקל של טלוויזיה, ממיר וחפצים אחרים ללא קושי. 

תקרת גבס דקורטיבית

אחת האפשרויות של עבודות גבס מיוחדות היא יצירת תקרות גבס. קיימים שני סוגים של תקרות גבס:

  • תקרת גבס סטנדרטית – תקרה העשויה לוחות גבס, אשר מותקנת בצמוד לתקרה המקורית. מטרת תקרה זו היא ליצור הנמכה של גובה התקרה המקורית. תקרת גבס סטנדרטית מאפשרת הסתרה של גופי תאורה, מזגנים, חוטי חשמל ועוד. ניתן ליצור מגוון אפשרויות של תקרה מעוצבת ודקורטיבית באמצעות תקרת גבס.
  • תקרת גבס צפה – תקרת גבס אשר מותקנת במרחק מהתקרה המקורית, ובאמצעות תאורה מתקבל הרושם כי התקרה אינה מחוברת, והיא ממש צפה. תקרה צפה מוסיפה לעיצוב החלל נופך יוקרתי מודרני. השימוש בתקרות צפות נפוץ במיוחד במקומות ציבוריים, אך ניתן לראותו גם בבתי יוקרה פרטיים.
עבודה מקצועית לגימור מושלם

גבס הוא חומר שקל מאוד לעבוד אתו. יחד עם זאת, כמו בכל תחום אחר, על מנת להצליח ולהגיע לתוצאה שנראית מקצועית, נדרש ידע רב ומיומנות גבוהה. אנשי מקצוע בתחום הגבס מבצעים עבודות גבס מסוגים שונים, וחשוב לוודא כי בחירת איש המקצוע כוללת בדיקה ספציפית של המיומנויות. עבודות גבס מיוחדות כיום דורשות יכולות מאוד גבוהות בפן הטכני ובפן העיצובי, ולא כל בעל מקצוע אשר עוסק בגבס מסוגל לספק תוצר מספיק איכותי. במידה ואתם שמים דגש על העיצוב חשוב לקחת אדם המתמחה בעיצוב, ומבין את החשיבות שבגימור ברמה גבוהה.


>> צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים