עבודות גבס מחירים

  • רוצה לדעת כמה עולה שיפוץ בגבס?
  • מה המחיר לעבודת גבס בסלון?
  • צריך הצעת מחיר לעבודת גבס מקצועית?

עבודת גבס מחירים אטרקטיבים לעבודה מקצועית- שיפוצים קומפלט! שיפוץ בגבס יעיל וחסכוני, ניסיון רחב בעיצוב בגבס, עבודות בגימור מושלם. זמינות גבוהה ללקוחות!

>> למה קירות גבס הם פתרון אידיאלי עבור רוב הלקוחות? לחץ כאן
>> כמה עולה שיפוץ כללי? לחץ כאן למחירון


מחירים של עבודות גבס
    

עבודות גבס הן שם כולל לעבודת שיפוץ או בניה, אשר נעשית תוך שימוש בלוחות גבס. עבודות גבס יכולות להיות בניה של קיר גבס, כקיר חלוקה פנימי בתוך הבית, או המשרד, ויכול להיות בניה של מזנון לטלוויזיה בסלון. עבודות גבס מחירים יהיו כמובן בהתאם לסוג העבודה המתבצעת, רמת המקצועיות בה נעשית העבודה, הגימור, מורכבות העיצוב ועוד. 

שירותים ומחירים

בין השירותים הנפוצים בעבודות הגבס, הוא בקשה לבניית קיר. עלות של קיר גבס יכולה לנוע בין 190- 300 שקלים למ"ר. במידה ומדובר על קיר גבס כפול המחיר יקרה יותר בכחמישים שקלים. מחירו של קיר גבס ירוק, המגן מפני רטיבות ולחות שונה ממחירו של הגבס האפור, והוא בין 250-350 ₪ למ"ר. קיר גבס אדום, אשר עמיד בפני שריפה וחום יעלה בטווח מחירים של 270-400 ₪ למ"ר. בנייה של מדפים, קרניז לצורך עיצוב, מסגרות לתמונות, אילו שירותים שעולים בטווח מחירים של 250-450 ש" למטר. עבודות גבס מחירים באם מדובר על עבודות חיפוי, יעלו בטווח מחירים של 50-200 ₪ למ"ר חיפוי.

יעיל ואפקטיבי

עלויות העבודה עם הגבס, בהשוואה לכל חלופה אחרת, זולות באופן משמעותי. לא סתם הפך הגבס לחומר המועדף גם על חברות השיפוצים וקבלני השיפוצים.  אלא גם על הלקוחות, המבינים כי הדבר מאפשר להם לעצב את הבית מבלי להיכנס להוצאות כבדות, אשר לרוב כרוכות בשיפוץ. עלות של שבירה או הקמת קיר בטון יקרה משמעותית ומורכבת בהשוואה לעבודה עם גבס.

עיצובים בגבס

כיום אנשים בוחרים לעצב את הבית באמצעות שימוש בגבס. על מנת להצליח ולהגיע לעיצוב שנראה מקצועי, מומלץ למדוד ולתכנן היטב את השיפוץ. ככול שתתבצע עבודת הכנה מדויקת יותר, כך תוכלו בסוף ליהנות ממטבח מעוצב בגימור מושלם. השימוש בגבס מאפשר יצירה של מגוון רחב של פריטים בכל סגנון. הגבס מאפשר עבודה נוחה, צביעה נוחה וגמישות באפשרויות העיצוב.

עבודת גבס מקצועית
עבודות גבס מחירים יכולים להיות שונים בין חברה לחברה. קיים מגוון גדול של ספקים אשר מספקים שירות של עבודות בגבס. על מנת שתדעו שבחרתם בחברה מקצועית לצורך העבודה, בדקו מה רמת המומחיות של צוות העובדים בה. בררו כמה זמן קיימת החברה, והאם יש לה ניסיון מוכח בביצוע עבודות גבס. בקשו לראות דוגמאות של עבודות שנעשו אצל לקוחות. לפני שתחליטו איזו חברה לשכור, מומלץ לבחון כמה ספקים ולבצע השוואת מחירים. עבודות בגבס ניתן לעשות בצורה מקצועית וגם חובבנית. המחיר ודאי לא צריך להיות הפקטור היחיד בבחירה, וחשוב לוודא שבחרתם חברה שתוכל לספק מוצר באיכות שאתם מצפים לה. 

שיפוצים קומפלט – מחירים סופר אטרקטיביים

במידה ואתם מתכנים שיפוץ באמצעות גבס, פנו אלינו! חברת שיפוצים קומפלט מומחית בביצוע של עבודול גבס במגוון סוגים וסגנונות. הקמת קירות גבס, עיצוב באמצעות גבס, יצירת נישות, כוורות ועוד. 

>> צור אתנו קשר